سئو و بهبود رتبه گوگل
تخصص ما بهینه سازی سایت ها برای موتور های جستجو از جمله گوگل و بهبود ساختار آن ، همگام با استانداردهای روز می باشد.
در دنیای امروز تنها داشتن یک وب سایت کافی نیست.شما و کسب و کارتان شاید در میان صدها یا هزار وب سایت و فروشگاه و یا به اصطلاح وب گاه های دیگر بدون هیچ ارتباط با دنیای اطراف و یا بدون در نظر گرفتن استاندارد های لازم برای ارتباط بهتر و تعاملی با دیگر وب سایت ها رها شده باشید. حال آنکه بسیاری از مشتریان شما و یا بازدیدکنندگان وب از طریق جستجو در موتورهای جستجو ، مانند گوگل ، بینگ ، یاهو و ... بسیاری از مطالب خود را تنها با درج کلمه کلیدی که مد نظرشان می باشد ،پیدا خواهند کرد.
تجربه نشان داده است که وجود شما در صفحه ابتدایی نتایج موتورهای جستجو بسیار به روند رشد و بازدید از سایت و محصولات شما کمک چشم گیری خواهد کرد.شما نیز می توانید با دریافت مشاوره و بهبود وضعیت وب سایت یا فروشگاه های اینترنتی خود بستر لازم جهت نمایش در صفحه نخست نتایج موتورهای جستجو را فراهم نموده و شانس بیشتر دیده شدن را داشته باشید.
در دنیای تکنولوژی به فرآیندی که منجر به این روند خواهد شد بهینه سازی موتورهای جستجو یا به اختصار سئو (SEO:Search Engine Optimization) گفته می شود.در صورت نیاز می توانید با استفاده از مقالات سایت ما و یا لینک زیر از دانشنامه ویکی پدیا اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت نمایید.
بهینه سازی موتورهای جستجو چیست ؟
بهینه سازی موتورهای جستجو به نوعی تبلیغات اینترنتی نیز محصوب می شود که به بهتر نمایش دادن شما در نتایج جستجو هایی که کاربران در اینترنت انجام می دهند ، شما را در افزایش فروش محصولات و بازدید از سایت پیش خواهد برد.
در حال حاضر بسیاری از کسب و کار ها با حتی پیاده سازی یک وبلاگ ساده در سیستم های وبلاگ نویسی قدرتمند و پر بازدید ، اقدام به افزایش فروش و تماس تلفنی خود می نمایند.اما آیا باز هم نیاز به وب سایت و بهینه سازی وجود دارد.
بدیهی است که وقتی فضای رقابت بصورت یکسان برای تمام کاربران وجود داشته باشد ، رقبا نیز می توانند با وبلاگی مشابه به نتایج مشابه دسترسی پیدا کنند ، حال آنکه وبلاگ علاوه بر امکانات و اثرات در بهینه سازی امکانات محدودی را می تواند برای شما فراهم سازد. حال شما می توانید با در اختیار داشتن یک وب سایت زییا و عدم وجود قالب یکسان مانند وبلاگ ها و شخصی سازی های مختلف برای برند و وب سایت خود اقدام به بهینه سازی آن با چارچوب هایی که وب سایت در اختیار شما قرار خواهد داد ، اقدام به رقابت با دیگر رقبا نمایید. زیرا شما به ساختار و بخش های مختلف وب سایت خود می توانید دسترسی داشته باشید ولی در یک وبلاگ شما فقط از سیستم خدمات رسان وبلاگی تبعیت خواهید کرد.
ما نیز با جدیدترین تغییرات و ترفند های مثبت در جهت رسیدن به بهترین نقطه در کوتاه ترین زمان شما را در این امر یاری خواهیم کرد.شما می توانید بصورت کاملا رایگان با ما در ارتباط بوده و نسبت به بررسی کلمات کلیدی و امکان سنجی وب سایت خود اقدام نماییدبهینه سازی سایت.
توان ما ، تجربه ، نمونه کار ها و مشتریان ما هستند که با تنوع بسته های پیشنهادی توانسته ایم مشتریان را در رسیدن به نتیجه ای مطلوب یاری نماییم. شما می توانید با مشاهده نمونه کار ها و جستجو در کلماتی که برای آنها سئو صورت پذیرفته به این نتیجه برسید که ما توانسته ایم.
گروه تجارت الکترونیک کاریزماتک با داشتن نیرو های مجرب ، آشنایی به روند های بهینه سازی و پیاده سازی آن و زمانبندی درست ، استفاده از نرم افزار های مناسب و نیز ارائه گزارش روند کار می تواند شما را در رسیدن به وب سایتی در رتبه اول نتایج موتورهای جستجو یاری نماید.
سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)
سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط ميشود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري ميکنيد مربوط به SEO On Page ميشود. اين روش پايه تمام تلاشهاي بهينهسازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مينماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.
سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)
بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام ميشد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام ميشود؛ اين شامل تمام چيزهايي است که ميتواند در بدست آوردن رتبهبندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي که از سايتهاي ديگر به سايت شما اشاره ميکنند) متمرکز ميشود سپس با استفاده از روشهايي که در خارج از وب سايت انجام ميشود به بهينهسازي موتور جستجو ميپردازد.
نقش محتوا در سئو
لینک ها بدون اشاره به محتوا ارزش نخواهند داشت. محتوا چیزی فراتر از کلمات است. در واقع محتوا هر چیزیست که توسط کاربران استفاده می شود (مانند ویدئو، تصویر و صد البته متن). اگر موتورهای جستجو به منزله ماشین های پاسخگویی هستند، محتوا همان چیزیست که آنها به عنوان پاسخ به کاربران ارائه می دهند.
زمانی که کاربر دست به جستجو می زند، هزاران نتیجه محتمل برای آن وجود خواهد داشت، اما چگونه موتورهای جستجو از بین این همه نتیجه، آنهایی که با ارزش ترند را انتخاب می کنند؟ یکی از مهمترین عوامل کسب رتبه برای صفحه ای از سایت شما اینست که محتوای آن صفحه چقدر در راستای نیاز کاربران می باشد. به عبارت دیگر آیا این صفحه با عبارت جستجو شده در ارتباط بوده و همان چیزیست که کاربر به دنبال آن است؟
به خاطر تمرکز موتورهای جستجو بر روی رضایت کاربران است که معیارهایی مانند طول محتوا، تعداد تکرار کلمات کلیدی یا تیترها (تگ های هدر) آنطور که تصور می شود به صورت غالبی بر روی رتبه بندی موثر نیستند. همه این پارامترها می توانند بر روی نتایج جستجو تاثیر بگذارند، اما تمرکز شما بایستی بر روی کاربری باشد که به دنبال محتوا و خواندن آن است.